:::

Trött idag som fasen...fattar inte har inte jag sovit i  natt eller?? joo jag tror jag ahr det men det känns verkligen inte som det...
ska åka och ta en fika hos Malin ska bli trevligt..ikväll är det ljusparty hmm ska absolut inte handla nåt..har lovat mig själv..hmm men man vet ju hur det brukar sluta..
Liv är väldigt gnällig idag kul kul...

Imorn ska jag till ÖF och träffa mina mammor var ett tag sen nu..lr väldigt länge hoppas alla kommer:d ska försöka lvertala Angelica att följa med..får se om jag lyckas

Nehe om man ska göra sig klar,ohhh jag orkar inte blir solglasögon idag så slipper jag.....smart uppfinning..

Kommentarer
Postat av: sandra

Liv kanske också börjar bli sjuk. Alla barn är sjuka känns de som. wilmer har ju haft feber och nu är han förskyld och gnällig. wiggo har feber nu och förskyld hostig å så, samt evelin har haft feber och förskyld och hosta?



Får somsagt se om jag hinner till öf imorgon..

Kram

2009-04-29 @ 19:37:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: sandie

hej hej! på sportex hittade jag dom men dom finns typ i alla sportaffärer o även på ellos. Men de finns många olika färger på dom... :)

2009-04-29 @ 20:42:25
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0