helgen

Halloj...Igår (lördag) var jag och sov hos min syster jag och Liv...Love hade pokerkväll hemma med grabbarna..dom hade haft väldigt trevligt..Och det hade vi oxå vi grilla på kvällen och bara hde trevligt..Var länge sen jag var och sov hos min syster...

Idag ahr vi inte gjort någonting bara varit hemma och slappat..vi åkte och handlade nu på kvällen Liv var hos sin farmor så det var skönt att bara var vi,,köpte pizza med oss hem, mmm

imorn åker Love till växsjö och ska vara där och jobba inte kul....

Okii imorn ska jag och pappa åka och köpa min vagn...hitta en för ensast 900 kr,..en 06 emma ljunga duo combi...helll nöjd. bilder imorn...
Ja jag vet tredje vagnen men vad ska man göra när man inte är nöjd och jag har faktiskt inte haft abrn förut så jag vet inte vad som är bra och vad osm är dåligt så det så..

pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0