Lååååååååååång fredag

Idag på morgonen avr jag på maxi och inhandla det sista...var inte så mycket folk kom ju in vid 10 så alla har väl inte vaknat än..men nu är det färdigt..
Köpte påskägg till Love oxå kan inte skriva vad än för han kommer säkert gå in och kolla men jag kan vissa imorn.,,,

Nu ska jag storstäda hela huset tänkte jag dels för det kommer folk imorn på påskmiddag och ikväll kommer Jenny och co hit och käkar tacos.....och jag hatar när det är rörigt och folk ska komma hit....'

Sen blir det köttbulle rullning ska göra som idag och skala potatis så det är färdigt tills imorn för det är jobbigast...

Tänkte hinna med en promenad oxå men vi får se vart kl tar vägen...

Gör ni en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0