Lilla fia har namnsdag!

Jaha då var man vaken efter en natt på krogen :p som sagt igår var jag ute fyyy vad det var roligt hehhe...
Först var vi på förfest hos Anne! Sen vart det palace det var verkligen roligt...kul Jenny att du följde med.."!! Kommer bilder lite senare...

Igår firade vi påsk hemma med min familj massa god mat och trevlligt sällskap... Love och jag hade påskäggs gömning,,,ute på tomten jätte kul..
Jag fick present kort på Gina han är såå gulligt,.
Av mig fick Love ett påskägg fyllt med Refrecher och en peake tröja jätte fin...

Idag ska vi till loves mormor och äta påskmiddag!! Sen blir det att åka och handla..

Min lilla tjeja har namnsdag idag Grattis lilla gumman!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0