blogg blogg blogg

Då ska man blogga lite då...
har inte gjort det på väldigt länge har inte haft så mycket att skriva men nu tänkte jag att jag måste!!!:D
 Igår var vi på badhuset det på väldigt trevligt första gången för Liv och hon tyckte det var toppen:d
Hon dök oxå och det var roligt inte ett dug läskigt:p







Här dyker Liv



Efter dyket :d

Idag ska jag inte göra så mycket ska laga Köttbullar till påskafton...
kanske åka till stan med pappa får se vad klockan blir...
Men nu ska jag försöka blogga varje dag:D

Bilderna är tagna från Sandra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bilden på dig och Liv är så fin tycker jag!!!



Hoppas du kommer på något att ge love i påskpresent. jag har ingen aning faktiskt. Någon snygg t-shirt, eller kalsonger, eller någon parfym? Hm svårt sånt där tycker jag. claes får inget :P



kraaam

2009-04-09 @ 21:17:46
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0