En lite tjejkväll

Ännu en fin dag...men vad ska man hitta på Liv är så snorig så det är bäst att vara inne...hoppas det går över snart...
Jenny Emmma och Leah kommer hit i eftermidda och vi ska äta lite middag ihop och sen ska Jenny och jag kolla på twilight den är en helt otrolig film är helt förälskad i den...väntar bara på 2:an...den filmen kan ja varmt rekomendera...

Nu är det dax att röja upp efter den lilla teroristen....gud vad hon kan väna till..


TWILIGHT
bilden tagen från filmtoppen


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar. jaa fy fasen, det blir bara värre och värre.

Idag har jag haft en gammal kompis här, som pluggar i malmö nu. så vi har pratat å lite så bara.

nu ska jag nog försöka bädda rent i sängen medans Wilmer ändå sover.. haha.



på torsdag ska ja träffa en gammal gymnasieklasskompis.. ska bli kul för de var såå länge sedan vi sågs.



själv då? har du några planer?

Mysigt med tjejkväll!



kram

2009-08-25 @ 14:23:10
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaa ok! Just de, öf är ju imorgon, missar ju det.

Jaa ja har tänkt på det jag med. jag kan komma förbi med det någon dag! Wilmer använder det inte längre.

Kram!!

2009-08-26 @ 17:57:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0