fredag

Vet inte vad somm hände med förra inlägget...hmm konstigt...
idag har vi bara varit hemma gud vad det blåser ute..storm...

Ikväll ska jag in till stan med min tjejer och inta ett öl tält..skönt och bra umgås...imorn är det Loves tur han ska ha poker kväll hemma med grabbarna och jag får inte vara hemma så jag och Liv ska till bästa Jenný coh umgås med dom eb riktig tjejkväll med barnen...mysigt värre får se om vi åker in till markande och går och kolla lite...men men nu ska jag väcka min lilla prinssesa som sover så hon inte är uppe hela natten med pappa....

pusss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Synd att jag läste detta lite sent, hade ni kul? Vi tog en tripp till Harrys. kram

2009-08-22 @ 11:41:24
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0