uppdate :-)

Ojjj vad länge sen jag bloggade...har inte haft tid liksom...Har massa bilder jag sak lägga upp för veckorna som gått....kan ta en snabb genomgång för det har hänt mycket...

Började med att vi var i djurparken och jag är såååååå arg för jag har vart två gånger i år men inte fått set delfin föreställningen föörrr det har varit såå mycket folk...hmm ska dit igen och då ska jag f*n se den...

sen åkte jag med Jenny till hennes föräldrar i ramsdal...där åkte vi båt och sola bada och vart riktigt bortskämda....Just det vi kte ring med...kommer bilder såååå jäkla läskigt....men roligt..
var där i 3 dagar..

sen har jenny fyllt 27 år oxå...då var vi på la uva och åt och drack gått......

men nu vet jag inte vad som ska hända...hmmm får se vad dagen har att visa...

kraaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul med blogg igen! :-)

Ses vi på öf imorrn??

2009-08-17 @ 15:13:43
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yees! Äntligen lite update!

Länge sen vi sågs nu.



jag kanske ska till öf imorgon, kanske ses då?

kraam

2009-08-17 @ 20:58:39
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0