50 år

Idag har jag varit i stan,,först på gymet men det blev ingen solning gick en promenad istället...det var jätte skönt men väldigt kallt i skuggan...Liv somnade på en gång i vagnen hon älskar att sova när man är ute och går..
Sen kom Malin och Emilie och hämtade mig så åkte vi till maxi..Liv var kvar på gymet med Love så det var jätte skönt att gå själv..Vill ha en massa fina saker på Gina men jag ska ju åka till ullared om 2 veckor så jag ska ju shoppa då..men jag ska fundera på att köpa jeans leggings dom är ju såå snygga....

Imorn är det kalas hos Loves mormor och morfar..Morfar fyller 65 och går i pension...Grattis till honom..vi pratade om idag att han har jobbat exakt i 50 år nästa precis på dan det är lite kul...men fatta vi ska jobba typ 43 år till fyyyy

Nu kollar jag på Wallander sen blir det sängen....




Morfar

Just det jag ge Liv banan gröt nu och det tyckte hon var jätte gott det kan jag rekomendera till alla som ska börja med smakportioner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0