En solig dag

Jaha en ny dag! Imorse vaknade Liv kl 5 och tyckte vi skulle gå upp:D Så då gick vi upp och hon fick lite mat...ocg så la jag ner henne igen men hon ville inte somna om  så klockan åtta fick hon komma och ligga hos mig och då somnad hon på en gång att jag inte testade det kl 5 imorse....men sen sov vi till kl 11 det var jätte skönt..

Love är på väg hem n u från skåne ska bli skönt!! har saknat honom och speciellt för att jag bara har varit hemma hela veckan och inte hittat på nåt...så tiden har gått såå sakta...

ikväll ska jag hälsa på Farmor oxå....och så måste jag se sveriges värsta bilförare..heheh såååå bra!!



Loppan hos gamel Farmor


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ses någon dag nästa vecka?

2009-02-20 @ 16:24:43
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaa, jag går ju i skolan, men ska antagligen va ledig på onsdag. Kan du då? kram

2009-02-20 @ 22:45:44
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0