God Morgon!

Inatt har Liv sovit jätte bra så jag undrar var det var häromnatten?? hmm kanske hade lite kör i magen!!
Snart ska jag åka ner till farmor hon kommer hem och hälsar på idag..ska bli rolligt var ett tag sen jag träffa henne...Sen blir det gymet..och maxi Love lova att vi skulle åka och kolla kanske kan man smöra till sig nåt hehe_:D:D

Måste säga guud vilket fint väder...hoppas det håller i sig! så kanske man kan ta en promenad sen när man kommer hem!

vad gör ni en dag som denna?




Här är min magen 2 dagar innan lilla Loppan ville komma ut guud vad stor man var kan inte fatta att man haft den magen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. Jaa, jag hoppas att hon åker nästa gång.



idag ska vi fira min kusin och vi har precis ätit hos mamma o pappa.

hoppas ni har en bra lördag.



kram

2009-02-28 @ 15:55:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Joo de va trevligt fast gick hem skapligt.

2009-02-28 @ 16:37:44
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0