Helt död!:)

Jaha då har man vart och tränat lite och jag kan erkänna det var döö jobbigt...men jag tror när man väl lär sig stegen såå blir det nog mycket lättare hoppas jag.....men jag är helt nöjd att jag åkte för jag valde mellan tv eller gympa men jag är lite ledsen att jg missade Sveriges värsta bilförare men ja får se reprisen på söndag..tack för skjusen Camilla..

Nu ska jag ta en dusch och äta liten sen blir det sängen är dyng trött

just det Liv´s tredje natt nu håller tummarna...

imorn blir det ÖF och lunch på fiket...min systerson är hos mig oxå:D

God natt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi förstår att du är trött, de är ju så innan man kommer igång, ja tog inte ut mig helt idag, eftersom jag kännt lite i halsen, men de är så skönt efteråt, samt riktigt kul tycker jag med! =)



Han älskar att ligga i sängen och titta på mobilspelet, så länge musiken är i gång, sen börjar han gråta så han har inte somnat av det ännu, men vi får se, de är ju positivt än så länge =)



ses imorgon



kram

2009-02-05 @ 22:13:03
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0