Länge sen

Ojj nu vart det länge sen men jag har inte haft nån data såå jag har inte kunat blogga...men så har jag ju haft kräksjukan så jag har vartit väldigt trött...

Tänkte att jag skulle försöka uppdatera veckan som gått men jag hinner inte nu..så jag skiver lite när jag hinner...

Idag är det ju Alla Hjärtans Dag...mysig dag på nåt sätt men min sambo håller inte med han tycker den är överdriven hahah typikt killar......såå ikväll ska vi gå ut och 'äta Liv ska oxå följa med blir trevligt...men nu på dan kanske man ska ta en promenad i det fina vädret...

Igår var jag på Ikanohuset och Ikea men hör och häpna jag köpte ingen ting eller jooo en present till min syster men inget till  mig själv helt otroligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0