OC

Jag måste bara säga OC bästa serien ever asså den varr sååå bar var helt såld på den...sitter och kollar på Youtoube på gamla scener och jag bara rysser..finns det nån bättre..
Och den slutatde precis som jag ville inte helt lyckligt men nästan...


Vi sitter och kollar på kanal 9 eller rättare sagt Love på det där topgear tror jag det heter och han sitter och asgaravar såå tårarna bara sprutar...han ska försöka att berätta för mig men det går inte såå bra hehe..

Just det sveriges värsta bilförare bästa torsdag kl 20.00 på tv4..och för er som tränar går reprisen på söndag halv 3 eller halv 4 ni måste se....

Vilken är eran favorit serie?

Kommentarer
Postat av: Sandra

han mår nog rätt bra. men ja var på vc idag bara för att kolla upp honom för säkerhets skull, men de var lugnt. så de var skönt..

han sov lite oroligt inatt, men de måste berott på att han var så rosslig och slemmig i halsen.



älskade också oc. nu är min favoritserie, desperate housewives, och greys anatomy. sen någrea fler =)



sov liv i sin säng hela natten i natt med?

2009-02-04 @ 11:36:29
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0