Ok

vad dårlig jag är på att blogga men har inte haft nån lust alls...men jag får ta tag i det här nu..
som sagt Love är i helsingborg och jobbar inte ett dug roligt men men vad ska man göra..
Idag skulle vi ha åkt och badat med mamma gänget men Jenny fick kräksjukan så då fick jag med stanna hemma men hoppas dom andra har det super kul...blir fler gånger..

ihelgen är vi fullt uppbokade hehe lät kul men det är sant..
lördag ska vi hem till min syster och äta god mat och bada i i deras ved eldade tunna....jätte skönt..
Sen på söndag ska vi på Leah´s dop det är Liv´s bästa kompis så det ska bli jätte trevligt.
Men fredag har vi inte bestämt vad vi ska hitta på en..får se vad som faller oss in,
Och just det Emilie min vän fyller år på lördag så vi ska nog fira henne oxå om jah hinner annars blir det middag nästa torsdag..på Akropolis är helt såld på det stället..

vill gå till ÖF imorn men det verkar inte som nån mer ska dit och jag vill ju inte sitta själv inte såå kul..visst det finns säkert nån man känner men det är inte samma sak som mamma gänget...:D

Nu ska jag käka lit ffrukost och sen får jag se vad dagen har att erbjuda


bästisarna

Kommentarer
Postat av: michael

Hallå det var en söt baby ni fått, vi får komma och hälsa på er så fort vi kan inte roligt med kräksjukan,,,,,,, love hälsar han längtar hem så nu vet du vem vi är hihihihihihi ha det bäst jenny hälsar med ,,,,,

2009-02-18 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0