Roligt Roligt

En rolig sak jag är super  glad Gina Tricot öppnar imorn på maxi... Det ska bli jätte bra nu slipper man att typ åka till stan..det blir bra!!
idag är det lungt pappa och jag har varit i stan en sväng och handlat på City Gross och pappa köpte fina saker till Loppan idag ska jag bara vara hemma och plocka ordning lite imorn blir det ÖF igen guud så skön!!


Jag förstår inte mig inte på människor som har såå svårt att säga rak ut till andra vad dom tycker och känner...Är såå larvig tycker man nåt så säger man väll det lr?? har jag fel?? det blir såå många missförtånd och så när man går bakom ryggen på alla....










Detta fick Liv av morfar han vill nog att hon ska börja äta snart hehehe:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhhh jippi, va glad jag blir!!!!! Min favorit affär.. kanske vi ska åka in till maxi efter öf! =)



Kram

2009-02-25 @ 13:34:45
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0