samanfattning

Ja då ska jag blogga lite var ju ett brrra tag sen! Nu ska vi se vad som har hänt hmmm...i lördags var vi som sagt hos min syster och badade i deras tunna det var super skönt..men väldigt varmt så jag badade bara fötterna och benen men det var skönt att sitta där tyvärr glömde jag kameran annars skulle jag tagit bilder för Love rulla sig i snön sååg super kul ut.

Sen i söndags var vi på Leah's dop..hon var jätte duktig men Liv hade hicka hela tiden i kyrkan hehe hon var tvungen att få lite uppmärksamhet...sen när Leah fick vatten på huvudet så börja Liv prata precis som hon sa till Leah det är ingen fara bara lite vatten inget att vara rädd för..för hur som helst Leah sa inte ett ord det kanske hjälpte när bästisen sa några lugnande menigar :D

Måndag hmm dåå hände det abslout ingen ting var bara hemma hela dan joo föresten Angelica och jag gjorde semlor helt egna mm dom vart jätte goda så det var allt som hände..

Idag har jag haft mamma träff så då bjöd jag på semlorna tror det var väldigt uppsaktat på semeldan heheh:p
Sen gick jag och Sandra en promenad och det var väldigt skönt perfekt väder att gå i...
Ikväll blir det bara lungt Love jobbar sent så jag ska vänta på honom sen bir det middag och sängen  tidigt  är dåå trött är jämt trött nu för tiden kan vara flr att Liv vaknar typ 10 gånger per natt..men men




Leah i sin fina dopkläning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0