Spjällsäng

Helt otroligt vi satt ihop spjällsängen ikväll och jag la bara ner Liv ooch satt på mobilspelat och vipss så somna hon..
Men vi får se om det varar hela natten återkommer imorgon om hur det gick men jag hoppas att hon sover hela natten i den.....

Nu ska jag lägga mig i sänegn och breda ut mig för dom senaste 3 mån hsr jg sovit på ksantaen på 30 cm hsr fått ligga på sida hela tiden sk bli sååå skönt att sova på rygg hehe

Imorn kommer masssa mammor hit ska bli lika trevligt som vanligt....

God natt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det finns en del kort på dig, kan skicka dom till dig via msn om du vill?

2009-02-03 @ 12:20:14
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0