Dagen

idag har jag haft fullt hus..har vart folk här sen halv elva fram till nu..
det har varit rätt skönt att slippa vara själv men nu är det skönt att bara vara lite.

Sandra frågade om jag vile följa med till maxi och det ville jag men jag missa hennes imlägg så hon han åka F*n hade jätte gärna föjt med hade vart skönt att komma iväg lite men det får bli en annan dag.

Sen var lilla Rasmus här idag gus så sööt han är..och väldigt liten lr han är inte så liten men jag tycker alla bebisar är det heheh vart lite rädd att hålla honom kan inte fatta att Liv har vart såå liten.

Imorn blir det ÖF UTAN JENNY (snyft) vill alltid att hon ska med hehe...;) men Sofia och Joline ska följa med så det blir nog bra men liv kommer sakna sin bästis....

nej nu ska jag kolla på Made in Sweden verkar vara kanon

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte synd att du inte såg vad jag skrev.. men somsagt, de får bli fler gånger =)



hoppas du haft en bra dag ändå. låter som det iaf! =)



ses imorgon.

godnatt



kram

2009-01-14 @ 22:42:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jorå, håret blev bra. =) Känns fräscht!



nu måste ja försöka sova.. så segt när man egentligen inte är trött.. men måste ju upp tidigt imorgon.. hehe.. men ska väga å mäta innan..



ses imorgon.



kramar och sov gott.

2009-01-14 @ 23:29:30
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0