En fullspäckad dag!

Måste börja med att säga att jag är helt såld på Darins låt Breating your love helt klockren...blir så himla sugen på att parta...men det får va tills i mars när jag fyller år hoppas dom fortfarrande spelar låten då..heheh

Men åter till dagen ..
Nu sitter jag och väntar på Sofia och Anne med barn dom ska komma och fika gud så trevligt och det ska bli jättekul att se Lilla Joline om hon växt nåt...
Återkommer med bilder sen.. 
Sen ska jag åka till stan och fixa min naglar dom ser för j*vliga ut... och kanske shoppa lite ska i alla fall köpa snark medel till Love orkar inte än natt till med snarkningar..och så ska jag ju köpa vin tills på lördag då jag ska på liten tjejkväll hos Camilla ska bli jätte trevligt...men vad ska man köpa för vin jag dricker inte äns vin men jag hittar säkert nåt gott får väl fråga annars..hhehehe.
Sen fyller svärmor år oxå så det blir väl lite kalas hos henne med..
hur ska man hinna med allt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaa men absolut, vi kan ju kolla upp lite ställen vart som finns å så.. för somsagt, de är ju lite kul om man känner någon.



jaa fy tusan, så hemskt, vill inte ens tänka tanken.



hoppas du haft en bra dag.

ses imorgon.

kram

2009-01-07 @ 16:23:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

men sandra vännen haha, du behöver ju inte dricka vin om du inte gillar det!!! :-) du kan ta med dig vad du vill hihi

2009-01-07 @ 19:30:51
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0