Försäkringskass

Asså kollar på nyheterna nu... fattar inte vad som har hänt försäkringskassan?! Jag menar att hur länge ska man behöva vänta´? även fast man är mamma ledig elelr sjukskriven såå har man räkningar att betala:..ska dpm stå för lån och skulder och ränter osv..säjer bara änddra systemet för fy fan vad dåligt dte är....

Ikväll har vi bara haft mys kollat på bonde bröllop gud vad det var fint riktigt sagobröllop..blir själv lite sugen :D hehe men inte än på ett tag i alla fall..

Liv har inte fått nån feber guud så bra hon är en riktig lite tuffing..

nu ska ja krypa ner i sängen och kolla lite på tv


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: javet. så jävla irriterande..



skönt att hon inte fått ngn feber. wilmer fick inte heller det... så synd om dem då ju



jag spelade in bonde bröllopet eftersom vi tränade den tiden..så skönt med träningen alltså.

ska du inte hänga på?? =)



imorgon ska jag in på den där fotningen du vet.. så de ska bli kul, men på förmiddagen blir de väl bara lugnt !

själv då?



förresten.. du pratade ju om att man skulle få extra pengar denna månaden från företaget.... jag fick inte det. ska alla få det, och hur vet du det? Vill ha lite info så jag kan ringa och klaga. haha



kram

2009-01-26 @ 22:36:49
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0