fredag

Nu har jag vart på det där "mötet" jag skrev om igår..det var väldigt intresant.
Det var en 48 åring som är gamal missbrukar som berättade om hans liv och vad han har gått igenom. Det som var en bra sak  med ´det han berättade var att hasch inte är nån låtsas drog att den är lika farlig som alla andra om inte värre så det var BRA!! hoppas alla ungdomar förstår nu hur livet blir....men nu ska jag lämna det här ämnet ett tag.

Let´s dance vad ska man säga är förvånad över Magnus Samulsson han var väldigt duktig.Troddde inte han kunde röra på sig så bra heheh..

Var i affären och köpte Semlor gud så gott hehehe..

 Semla recept
bild lånad från recepten.se


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan jag missa Let´s dance, hur gick de för blondinbella? kram

2009-01-09 @ 23:57:04
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hasch räknas faktiskt som "inkörsport" till tyngre droger. Det är det inte många som känner till...?!



Men förstår dom som kan tycka det är en ofarlig drog. Dock ska man inte låta sig luras!!

2009-01-11 @ 13:59:53
URL: http://joinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0