helt otroligt

jaha då sov man själv för första gången i huset och med Liv..gick ganska bra men jag somna inte förns 3 typ...
men en helt otrolig sak Liv sov hela natten hon vaknade första gången vid 8 och åt och nu sover hon fortfarrande och kl är 10.53 snacka om sjusovare heheh....och hon somna typ vid 23.00 är sååå stolt..

Snart kommer Jenny och Leah på besök ska bli jätte trevligt ska fika lie och snacka lite skit...

sen ska ja hälsa på farmor på sjukan ingen kul...stackas henne hoppas hon blil bättre...

men jag återkommer

seee yaaa






Loppan hos gamel farmor...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Ja de ska bli riktigt skönt att fixa ordning håret.. vet dock inte riktigt hur ja ska göra.. blir nog inte någon större förändring, de är ja för feg för.



va trevligt med fika besök! =)



Så skönt att hon sov så länge.. gud. vilken dröm. wilmer har börjat vakna på nätterna nu.. Suck!



kramar

2009-01-13 @ 13:02:03
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: angelica

Jaha okej de såg inte jag att du skrev hade inget stabilt internet direkt.. men jag kan fråga henne sen.. kram

2009-01-13 @ 13:25:02
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0