kväll

Jaha då har man precis ätit..lasange det var toppen gott bara lite starkt hade lite för mycket thai sweet chili men det funka. 

Love var och hyrde en film den nya Narnia tror den ska vara bra!

Loppan tog ett bad sen somna hon som en stock men det var inte länge hon sov hon är säkert super hungrig för det var ganska länge sen hon åt så det är bäst att ta henne nu så hon får lite mat så
kanske hon somnar om. Vill gärna se filmen i lugn och roo vi får väl se om vi lyckas återkommer om det gick och vad jag tyckte om filmen!

Kollade på miami ink förut guuud vad sugen man blir på att tatuera sig... Skulle vilja ha nåt i svanken som alla har..heheh men nåt med Liv´s namn!! Nån som har nåt förslag???

Kommentarer
Postat av: Angelica

aa men jag går i skolan till 3 först, men ni va kvar på stan då lr?



Narnia är asbra, du kan väl tatuera in vad livs namn betyder fast på ett annat språk? jag ska tatuera in Kewin på min handled snart :)

2009-01-22 @ 21:51:24
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är snyggt... men tänk bara på att ifall du ska skriva in livs namn att den kan bli snygg med flera namn, ifall det kommer fler knoddar :)

Jag såg en som hade skrivit barnetsnamn på sidan av ryggslutet lodrätt med någon tribalel datum ....det var snyggt !

2009-01-22 @ 22:12:26
URL: http://wallinjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0