ÖF!!

Kom nyss hem från ÖF som vi vart på hela dan...tycker det är så himla skönt att vara där..dagarna går mycket fortare.
Nu ligger Liv och sover ute i barnvagnen myckert smidaigare än att ta in henne för då vaknar hon bara! Så nu får man lite gjort men jasg fasnade vid datan.. så jag får se hur mycket jag gör heheh jag städade faktikskt hela huset i går.. dammsugade torka golven damma aa ni fattar rubbet..Fast måste säga det är mycket roligare att komma hem då..
Love var jätte nöjd...

Ikväll blir det lasange på menyn mmm jätte gott gör på färska plattor så det går rätt fort..

Imorn kommer Jenny med familj hit på kvällen och ska käka lite och kolla på lets dance ska bli super trevligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: ja de var jätte skönt att få lite luft, jag var så himla trött, men blev mkt piggare nu



Du fick ju också en bra promenad. =)

2009-01-22 @ 16:27:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du och Malin skulle in till stan på tisdag va? kram

2009-01-22 @ 20:44:35
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0