Ojjj vad länge sen

Jaha nu har man inte bloggat på flera dagqr ska försöka sammanfatta helgen som gått...
Mycket har hänt...
Kan ju börja med det rolig!
Sen tänkte jag lägga upp bilder på allt!!

Jag har köpt en ny vagn JIPPI!!!! såå nu åker Emma ljunga vagen utttttt.......... lr malin ska få den! Hitta en Graco vagn på lekhuset dom har ju utförsäljning.. den här är med mjuklift och sen sittvagn och man kan ha bilbarnstolen i den kan det bli bättre!?och den tar ingen plats i bilen så nu behöver man inte en lastbil för att frakta vagnen!

Sen såg jag att jag hwr blivit utmanad av Anne kul. hehe får se om jag kan komma på 10 saker som jag tror ingen vet om mig.

Lördag var det jobbardag på gymet så då var vi där skulle träna men orka inte men love gjorde det!

Imorn ska jag på rättegång inte för egenräkning utan för jobbets en snattare men men får we hur det går återkommer imorn om vad som hände... Och hem till Sandra på förmiddan kul kul

Nu kommer vi till det jobbigaste, Farmor är ju på sjukhuset som jag skrev...men nu är hon väldigt dålig hon har dialys och den har slutat fungera så hon måste byta till blod dialys och i och med det så måste hon opereras och hon är ganska kraslig så vi vet inte hur det kommer sluta lr om det kommer fungera...så det är lite ledsamt. men men vi får hålla tummarna...

och jag vill ha min vän tillbaka som det var förr....
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. Du behöver inte ha med dig någonting.. =)

Kul att du kommer ändå.



åh va skönt med en ny vagn, den låter ju perfekt!!!



=( stackars farmor. usch! Det är så jobbigt när nära och kära är sjuka. Min farfar dog i aug och de var skiit jobbigt. speciellt eftersom han aldrig hann att se wilmer heller. de var nog de jobbigaste.

men vi håller tummarna för farmor!!!



Ses imorgon.

kramar

2009-01-18 @ 22:36:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!! Hoppas det gick bra idag!! Trivs ni med vagnen, tyckte Love om den!??



Gud så jobbigt för er och för farmor, stackare. hoppas verkligen att allt blir bra...

Kram

2009-01-19 @ 14:55:03
Postat av: Jenny

Ups missa att det var från mig...:)

2009-01-19 @ 14:56:30
Postat av: Angelica

Hur går de med utmaningen? :)

2009-01-19 @ 19:34:12
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha, jag är ju smart vettu ;)



Vad gör du då?

2009-01-19 @ 21:30:21
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0