JAHA!

Kyrkan i Djurparken är stängd hela mars...
inget kul..så det kanske får bli kvarsebo. hur länh
ge kan man vänta igentligen? ville jätte gärna ha dopet där..
men vi får se hur vi ska lösa det..

Vilket fint väder det är ute blir lite sugen på att ta en promenad med det är så himla tråkigt att gå själv.Annas vet jag inte vad jag ska hitta på..Ikväll ska jag å pappa åka till stavsjö föreningshus dom ska ha typ ett "möte" det kommer en gamal narkoman som ska prata om droger och lite så...

TYCKER DET VAR VÄLDIGT BRA AV ALLA FÖRÄLDRAR SOM TOG TAG I DET HELA OCH ORNADE DENNA TRÄFF HOPPAS MÅNGA KOMMER!!!

Kommentarer
Postat av: Teres

Jo det är sant :) Va fin hon är. Bor du kvar i krokek? Vart isåfall?



Jag gör inte alls för mkt just nu, letar lite jobb ibland. Men det är ju så svårt och få det 'rätta' jobbet som man trivs med. Dudå? Mamma ledig antar jag? :) Kram.

2009-01-09 @ 12:32:43
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi jaaa han har jätte stora ögon! =)

Jag hade med så himla gärna velat döpa Wilmer i Kolmårdskyrkan i djurparken. Så tråkigt att den var stängd. Men man kan ju vänta tills de blir äldre och döpa med, bara om de ska ha dopklänning att den ska passa =)



vilket intressant möte..skulle jag med velat gått på..men ja ska bort på middag tyvärr =(



kram

2009-01-09 @ 13:37:50
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Zanna

Det var mina föräldrar som ordnade detta möte. :)Väldigt roligt att så många ändå kunde komma och visa intresse. För detta är ju ett väldigt stort problem , att det finns så mycket droger bland ungdomarna som står en så nära.

2009-01-09 @ 23:15:53
Postat av: Sandra

Till sanna!

Du är flink va?? hehe ja det är kanon att nån tog tag i det en eloge till dina föräldrar...

2009-01-10 @ 15:49:27
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/
Postat av: zanna

ja jag är flinck :)

2009-01-13 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0