Vart det rätt?

Jaha då har denna kväll oxå skenat ivög..kollade på lets dance och blondin bella fick lämna måste erkänna att jag är lite förvånad..och hon själv hon trodde verkligen att hon skulle vara kvar längre men folk kanske gillar att läsa om hennes vardag men inte se henne på tv för hon är väldigt "jobbig" kanske inte rätt ord men det märks att hon inte är så gamal...
men jag hade hoppats på att Kitty skulle ha åkt ut..

4 borde ha gjort nåt när tv inte fungerade för det kan faktikst ha blivit så att fel person åkte ut för man missade många danser....

såå länge inte Laila eller Magnus åker ut ät jag nöjd...

Nu ska jag mysa lite med min sambo var ett tag sen man hade tid för varandra och kl inte var midnatt


Tack för komentarerna om miktt förra inlägg men jag hoppas fler vill komentera det!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: åh va trevligt det låter! =)

Jag har inte sett narnia.. är den bra?



Händer idag då?

kram

2009-01-24 @ 10:42:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0