Genom blöt

Då var vi hem kommna från Liseberg :-) det har varit en trevlig dag dock väldigt mycket folk så det har varit mycket köande...inte lika kul...mycket folk vet inte om det beror på att det var allsång med lotta idag som gjorde att det var såå mycket folk..för när vi kom i morse vid elva var det värsta kön..men det fixa vi raggade upp 6 st från kön och fråga om dom ville gå som grupp med oss...och så klart ville dom det så vi gick in i en speciell ingån slapp kön :-)
Men jag han med att åka 5 karuseller.....ska inte köpa åkpass meer när man åker med små barn...Men Liv åkte oxå en karusell....fanns en för småbarn så gamal hedlig med hästar det tyckte hon var toppen kul....

Vi var dock inte så smarta som började med flum ride..vart hel genom blöt..men men gjorde inte allt för mycket eftersom det spö regna 3 gånger man han bara torka så kom det en ny skur....
Men jag har i alla fall åkt kanonen....trodde jag skulle döööö...blunda hela vägen....

Imorn blir det shopping och jag ska få välja vad jag vill för Love bara för att jag åkte kanonen...hehe men vet i fan om det var värt det....får se imorn vad ja kommer hem med...

God natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så himla fränt, vill oxå åka karuseller... vad kul att liv oxå fick åka:)



Hoppas ni får en bra shopping dag idag!!!

ses snart!!!

Puss puss

2009-07-21 @ 10:26:46
URL: http://wallinjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0