HATAR FONUS!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok dags att börja blogga igen kanske......Mår sådär svårt att sätta fingret på hur man mår går som en berg och dalbana,,,

Men en sak kan jag tala om anlita ALDRIG fonus som begravnings entreprenör...dom är heeeelt värdelösa..det började när vi skulle sätta ut annonsen i tidningen den vart fel ingen tid eller datum...hmm det kan man ju ta...men sen när vi kom till Kyrkan och skulle gå in hade vi beställt band med allas barn och barnbarns namn på som skulle hänga ner från kista men när vi kommer in så var det fel våra namn var inte med inte min pappas heller bara min faster ocg farbror...assså hallå tur att inte jag han se det för då vet jag inte vad jag hade gjort men asså det får ju fan inte hände som förstörde hela begravningen....hur FAN kan man göra en sån sak....och personen vi hade haft på fonus var inte äns där hon hade skickat en annan stackare.......blir såååå jävla förbanand det är ju itne så att man kan göra om det en annan dag...jag hatar dom ANLITA ALDRIG DOM....och det var ju inte nog med det när vi kommer och ska ha minnestund med fika efter begravningen.....då hade vi beställt kaffe bulle kaka och opera tårta,....vi fick bulle och kaffe och en jordgubbstårta...ärligt talat......

Vi ringde konsumentverket dom hade aldrig hört talas om att sånt händer...dom var helt chockade.....fyyyy asssååå
Nu håller vi på och strider med dom ´men det finns fan inget dom kan göra så dom får fin förlåtelse i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Michelle

Men gud, så där ska det ju inte gå till!

De förstör ju det som är så viktigt.

Herregud!



På dom bara!

Kram

2009-07-13 @ 09:21:48
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Liinda

Det där lät inte roligt... Det är väl den dagen av alla som man vill ska vara perfekt och att allt ska flyta på bra..



Det där med namnen var RIKTIGT dåligt!!

2009-07-13 @ 09:40:19
URL: http://LiindaOlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0