3 år sen

Idag var det exakt 3 år sen man själv tog studenten fyy vad länge sen..men det känns som igår..Så som sagt idag haR JAG varit på student på min gamal skola Kungsgård....Min kusin sprang ut han gick Media och min väns lilla syster hon gick samma som mig Handel....och det var så bra attn dom sprang ut samtidigt så jag kunde se båda....

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga hela veckan men helt ärligt jag har innte haft nåt att skriva om..eller det har jag säkert men inte haft nån lust...

Igår var jag barnvakt åt Leah...säger bARA FYY STACKARS DOM SOM HAR TVILLINGAR.. man han bara mata klart den en så skulle den andra äta och lagom när man hade sövt den ena så vaknade den andra körigt värre men det gick i alla fall...

Nu ska jag mysa med min älskade ssambo..

God Natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar hihi ok, det är ju så ibland.

Vi var där ettag. de var rätt lite folk faktiskt.

Hoppas allt är bra. länge sen vi sågs.

kram

2009-06-12 @ 10:08:23
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0