:::

Fyyy vilket väder men ändå bra för jag var tvungen att städa idag...nu har jag städat vårat sovrum och Liv´s sovrum nu väntar jag bara på att hon ska somna så ska jag fortsätta i kök vardagsrum toa och hall...

Idag har vi varit hos en gammal kompis och fikat jag och Angelica var tevligt att träffas...

Senare kommer Angelica hit och då ska vi kolla på sex in the city the movie:D ska bli trevligt jag inte sätt den alla säger att det ska vara jätte bra så vi får väl se om dom har rätt:D:D

Vad har ni hittat på i regnet?

Jo en till jobbig sak Liv har börjat öppna alla köks lådor...hon åker runt i sin gåstol och river ut allt i lådorna såå nu måste jag fixa nåt sorts lås på lådorna....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jobbigt när dom små börjar röra allt doom inte får:P ses imorn :)

2009-06-02 @ 23:30:26
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad tyckte du om filmen?? :-) det är en av mina absoluta favvosar! en riktig camilla film :-D



taaack snälla söta för din kommentar om jobbet <3

2009-06-03 @ 15:49:23
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0