:::

Idag har det varit fullt upp...Vaknade imorse och åt en god frukost med min familj ja Love var ledig...Sen åkte jag med Malin och Tindra till Sofia och Joline, Sanna hon var hemma över helgen...så det var trevligt att umgås Sanna fixa mina ögonbryn hon är bäst på det tack gumman.

Sen åkte Love och jag till maxi och handlade lite Liv fick ett par nya sandaler och en kofta som hon kan ha över sina fina klänning hon fick i dop present tänkte hon skulle ha det på midsommar om vädret tillåter...

Imorn är det gymet som gäller...lr Love får stå själv jag ska hälsa på farmor och sen göra naglar...
hoppas det är uppehåll imorn på kvällen för vi tänkte grilla...ja vi har inget tak så vi kan inte grilla när det regnar...:D

nae nu ska jag mysa med min älsklig
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0