Helt sjukt

Helt sjukt imorse vid halv sex vart Love och hans jobbarkompis Johnny typ rånade dom vaknade av västa dunsen då ligger det en kille på golvet han hoppade in genom rutan....dom bor i stuga...och Love och Johnny bara vad fan gör du här..han sa att hans kompisar hade kastat in honom ...dom bad honom dra igen så han hoppade ut igen...då upptäckte Love att hans plånbok var borta......Så dom springer ut från stugan ringer polisen spärrar korten då hittar J honom och gud vet vad som hände med han.....
Polisen kom och tog med honom och Love fick tillbaka plånboken....men asså va fan det är ju helt sanslöst ska man inte få sova ifred..så nu får dom svettas inga mer öppna fönster..

idag ahr jag varit i staden med Malin och lilla tindra...träffade min syster och lämna Benjamin...var trevligt  köpte en mysdress till mig och en till Liv var rea på cubus så jag betalade bara 89:- för Lív´s dress en vit jätte gullig men min var ingen  rea på tyvärr...men jag fick den av min darling så det drabbade inte min ficka hehehe...

var hos min faster med pappa och Liv nu ikväll och hälsade på ska dit på midsommar och äta lunch farmor kommer oxå ska bli såå trevligt lilla farmor saknar att inte ha henne hemma...men snart kommer hon flytta tillbaka...efter lunchen blir det party hemma hos Loves föräldrar...

Nu ska jag plocka iordning sen ska jag sova för jag sov såå dåligt i natt och Liv vaknade vid fyra och ville ha lite välling och sen ahn jag lagom somna in så ringde Love och talade 0om vad som hänt hallå halv sju på morgonen tror ni jag fattade mycket eller,...?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. hihi jaa iknow! =)



men fy va läskigt. vilka idioter det finns alltså!



Kram

2009-06-18 @ 08:50:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Fy! Ja det finns folk till allt!

2009-06-18 @ 10:28:59
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaa, jag sprang och leta i alla butiker men hitta ingen snyggare så de fick bli den :) han tyckte om den iaf, går omkring i den här hemma :)



Desamma!

2009-06-18 @ 19:26:04
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0