Midsommar :-)

Jaha igår han jag inte blogg nåt...för det var full upp hela dan...

Dan började kl 09.00 då gjorde jag en jansson som jag skulle ha med till min faster där jag åt lunch med min pappa lillebror och farmor och min faster och farbror och kusin...trodde det skulle bli en lätt lunch men icke det var potatis gräddfil jansson omelett fläskfile aa massa gott...så jag åt såå mycket så jag var propp mätt efter det var det marängtårta hemma gjord med jordgubbar och grädde....

Men sen var det ju den årliga festen och det var 50 pers fatta asså sjuk mycket folk...väldigt tevligt jag kom tillbaka lagom till lunchen eller det avr en sen lunch vid halv tre...men eftersom jag var proppmätt tog jag 2 snapps och sjöng några visor..hehehe...

Sen avr det lekar 5 kamp..det var hoppa säck, irlänsk julafton, skottkärra, skidor och till sist dragkamp....det kallar jag en riktig midsommar och så klart hade vi gjort en egen midsommarstång så det var dans runt den och bad i poolen som tur var hade vi ju bastun annars hade man dött för det var sjuk kallt i poolen...

Sen var det allsång framåt småtimmarna med gitarr..och lite disco dans:-) hur mysigt som helst så det var en toppen midsommar.....

Liv var hur snäll som helst och hon somnade vid halv tio hon har en egen spjäll säng hos sin farmor så det var toppen och där sov hon sen hela natten så vi var barnlediga hemma...sov morgon vaknde kl 11!!!

Nu ska jag gå och äta lite pizza ett måste dan efter..det är oxå tradition..

Kommentarer
Postat av: Sandra

va mysigt det låter.

hade det gått bra för liv att sova borta??



kram

2009-06-20 @ 18:12:54
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha ja gammal de börjar man ju bli :P Vi var bara hemma, jag sov bort dagen för att den skulle gå. Hör av mig i veckan.

2009-06-20 @ 18:46:35
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: matilda

hoppas du har en jättebäst kväll hörru :D

2009-06-20 @ 20:17:31
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad säger du om jag kommer ut på tisdag? jag slutar halv 2 då.

2009-06-21 @ 18:25:42
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0