Dop och mamma fest

I lördag var det dop...gick hur bra som helst..jag ska lägga in bilder men jag har inte fått dom än så dom komemr så fort dom är framkallade...

Sen på kvällen var det  ju utgång med mitt kära mamma gäng...Började kvällen hemma hos Sara med lite fördrinkar och snacks...Sen kom Love och hämtade oss och skjusa oss till Harrys för en bit mat...var helt ok inte super gott men det funkade....
Sen gick vi igenom trädgårn med det var sååå mycket folk att vi fortsatte ner till bomull...där var det jätte trevligt med massa dans och prat..Hade en toppen kväll tack alla tjejer....
Allt var kanon fram till nattbussen hem till våran lilla by fy fan det tog en timme för att komma hem.....
Här kommer lite bilder på kvällen...


Hela gänget




Camilla och jag



Katta och Catta


Sandra och Sara




Sandrorna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0