Dan innan

Idag är det dan innan midsommar men det vet väl alla vid  det här laget...har vart i stan med pappa på förmiddan...vi åkte och handla litee kött och då på citygross sen åkte vi till lekhuset och Liv fick en leksak av morfar hon vart jätte glad...
Ikväll har jag varit hos svärmor och svärfar...hjälpt till för morgondagen nu sitter jag vid ciccis data och hon provar kläder....inför imorn men vad ksa det bli för väder jag ska ha klänning på dan och mydress på kvällen...hoppas det inte blir för kallt...nu  är det hemgång ska bada Liv och ta en dusch själv..

God natt 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Yes de är den efter hämden, den kom ut på dvd i förrgår :)



Jimmy & Kewin är sjuka här så det blir att bara sitta hemma och glo :( hoppas du får en toppen midsommar iaf.

2009-06-19 @ 10:42:27
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "TRASH CAN" och säg vad du tycker om min nya soptunna? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-19 @ 10:59:54
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0