Sämst"

Jaha man är inte såå bra på att blogga men jag tänkte gör ett snabbt inlägg nu..ska laga mat och packa inför imorn då vi ska till ullared:D:D ska bli toppen kul...ska shoppa massor hehe har väntat så länge nu har typ inte handlat nåt på 2 mpnader för jag kan ju köpa allt där hehe bara för det kommer jag säkert inte hitta ett skit..

satt och tänkte lite förut..Jag är så glad att jag har fått kontakt med såå många trevliga mammor..även att man kände dom flesta innan så känns det mycket bätte nu!! inte alla som har sån tur att träffa ett toppen gäng:D


Min favorit JENNY är sååååååå glad som har en vän som henne...hon är såå himla snäll och omtänksam tänk om alla var som henne då skulle det vara toppen!!! Är glad att vi blivit vänner för vi har ju ändå känt varandra länge utan att riktigt prata med varnadra lustigt..Men hon är toppen


Och mina vänner utan barn ni är oxå bäst!!! Några av er är på gång med barn andra inte..ska bli kul när dom kommer....



Bästisarna på ÖF




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så kul på Ullared imorgon, hoppas du hittar massa fint!



kram

2009-03-11 @ 21:50:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va gullig du är! Måste säga att jag tycker det samma om dej. Och jag längtar tills vi flyttar, så kan vi ses när vi vill....

Pöss och kram gumman

2009-03-12 @ 21:42:11
URL: http://wallinjenny.blogg.se/
Postat av: Nicka

Sötungar : ) !

2009-04-09 @ 10:48:51
URL: http://virrpannatrollstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0