:::

Är väldigt dålig på att uppdatera ser jag....'Hmm kyssningen i söndags var trevlig...Men tycker Viking Line är bättre vi åkte birka...det var väldigt över reklamerat deras så kallade sol däck var typ 15 sol stolar hehe så jag var väldigt besviken faktiskt....Men annars trevligt men jag rekomenderar att åka utan barn i alla fall...

Liv är inte på toppen humör hon har ev väldig hosta och är snorig så hon tjuter och gnäller konstant.hmm vad ska man göra hur länge orkar man???

Ska till ÖF imorn och väga och mäta trollet och prata med dom om det finns nåt man kan ge henne...nån typ av hostmedecin..får se vad dom säger...

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på....kanske en promenad eller nåt...
VAD gör ni 

Kommentarer
Postat av: camilla

jag är också hemma med förkylda barn..

2009-05-06 @ 11:23:12
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: catarina

Det finns hostmedicin. Men läkaren som jag frågade uppe på barnakuten sa att biverkningarna är fler än dom goda effektera. Han rekommenderade vatten. Hostmedicinen som finns är slemlösande och då fungerar vatten lika bra. Skit träligt med hosta.

Luftrörsvidgande kan dom ju få, men det får dom väl bara om dom är riktigt dåliga antar jag.

2009-05-06 @ 14:15:40
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0