:::

hörselkontroll för lilla Enya idag..och hon hörde :d så det var ju bra!!
Sen åkte vi till Jenny och fikade hon hade gjort jätte god paj..äpple så det var frukost hehe men från och med måndag är det bantning som gäller..ska bara äta shakes och bar´s Love ska ändå till skåne så jag passar på...hoppas man kan gå ner några kilon....
Var inne på Life på maxi och skulle kolla på några tabletter som heter 30 days med dom kostade fan 400 kr känns lite väl dyrt,,,,,
Köpte lite kläder åt Liv oxå på lindex dom hade ju rabatt handla för 300 och få 100 kr rabatt med självklart glömde jag kupongen hemma så jag får hämta kläderna imorn....typiskt.,,
Nu ska jag gå och vila lite har varit uppe sen 7 och sovit som en kratta i natt....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. vi var bara på pandan för de andra dagisena hade vi koll på.. vi ville bara kolla gården typ! =)

2009-05-08 @ 14:20:02
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaa de verkade bra.

ja de var en mysig dag.. spontan..=)

Absolut. får ha en mamma träff nästa vecka. vore kul!



Kram

2009-05-08 @ 16:31:28
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0