:::

Då har man fått tillbaka datan..Love kom hem igår sköööönt...
 fyyy fan vad jobbigt det är att  banta...man bllir helt psyco i huvudet tänker bara på mat....hmm varför är det så...men å andra sidan vem fan har sagt att det ska vara lätt för då skulle ju ingen behöva banta...men imorn ska jag äta lite god mat...man måste nog äta en stor kram till alla som klarar det...men jag har ju till sista maj på mig.p eller jagvvet inte hur länge jag ska hålla på men alla fall tills man är hel nöjd för jag tänker inte börjs om den igen....för fy fan det här är bara en sak som jag kommer genom lida en gång i hela mitt liv.......

Idag blir det ÖF en sväng kul kul.....är faktiskt riktigt trevligt med det...skönt att komma hemifrån men ändå komma till ett ställe som är såå bra för barnen riktigt anpassat...
men jag återkommer ikväll om det händer nåt trevligt...


see yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0