:::

halloj fick mitt lämp igår så jag kan börja övningköra men nu måste man ju gå en sån där handledar utbildning och det finns typ inte en ända plats ledig i hela stan blir galen ska det vara såå svårt att ta ett kör kort???? varför alla dessa nya bestämelser....hmm blir tokig Snart måste man väl gå en utbildning för att aa fan vet vad men man ska tydligen ha utbildning till allt.....

Idag blir det fullkornspasta och köttfärssås och en trevlig sallad att äta..ska bli smarrigt..har inte så mycket hemma räknade med att Love skulle komma imorn juu,..så stackarn har inte ens frukost eftersom jag inte äter....

Vad hittar ni på idag då?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Go Sandra. kämpa på. det är ett helvete, men fasen, det är bara bita ihop! =)

Jag vet själv hur det är... =)



Kram

2009-05-14 @ 20:16:06
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe jag vet, jag tycker det är kul :D Ja dom åker med sina jobb båda två på samma båt. Vad händer hos dig då?

2009-05-14 @ 22:33:47
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0