:::

tänk redan fredag och jag har käka naturdiet i en hel vecka hmm vad fort det har gått...men tänker inte väga mig förns på söndag 7 dagar,,,ska bli kul och se om man gått ner några kilon..

Idag flyttar min farmor till ett korttids boende så hon får vila upp sig lite ska bli skönt för både henne och oss andra..så hon får äta upp sig lite...men det passade perfekt för hon ska ju byta lägenhet oxå och då kan vi flytta åt henne så när hon kommer hem får hon flytta in i den nya lägenheten...det kommer bli kalas...

vad ska man hitta på idag då?? ikväll hoppas jag Love och jag ska ha lite mys kväll...med ,lite god mat och såå...Vi ses ju inte såå mycket och snart åker han till skåne i 6 veckor så då får man passa på

see yaa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: det är bra =)

Wilmer har fortfarande feber och sover inte på natten. suck!

men han är pigg och glad på dagarna, så jag vet inte vad det är..



Kram

2009-05-15 @ 09:43:19
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det låter bra de. Jo visst kan vi ses nån dag, jag har en vecka kvar på praktiken sen är jag tillbaka till de normala igen och då har jag tid för mina vänner :)

2009-05-15 @ 13:54:32
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0