:::

Shoppade lite till Liv idag lr vi sak ta halvårs kort på fredag så jag köpte outfit tills dess och hon ska ha en sjömanskläning jätte söt och ett par marin blå leggings..hon kommer nog bli jätte söt...så nu är hon redå att ta kort...var svårt att hitta en kläning som inte var för somrig...men på Lindex fans den..MEN jag hittade inte några marin blå leggins nån stans så jag fick köpa denna oxå för att få leggingsen...

.Set - 95% Bomull,5% Elastan
inte så bra bild tagen från (lindex hemsida) hittar ingen bild på kläningen tyvärr...

Imorn ska jag och Love åka till stan och kolla runt lite...ska bli trevligt för det ska ju ändå vara piss väder har jag hört...

Vad hittar ni på imorn röd dag och allt?

Kommentarer
Postat av: theresa

såå söt klänning. ja han är stor nu han e lite mer än 8m mån. säger mamma när han e förbannad haha. envis kille till tusen och skit lik henka.. hmm. glugg har han också trevligt va..ler. kul att se när dom växer det går ju så himla fort nu. hur stor e din tjeja då? skiljer väl bara någon månad va?

2009-05-21 @ 09:06:40
URL: http://theresabratne.blogg.se/
Postat av: Liinda

Fira Morfar..

Med sugen på stan, igår var det förjvligt på Ingelsta Shopping.. Det är nog jag som är folkskygg efter så där 6 år hemma.. Ha Ha*



Jätte söt kläning, avis på att du får köpa tjejkläder... Får hoppas att Rikard hittar någon bra brud och skaffar barn snart så jag får shoppa rosa och rött :o)



Hoppas att ni får en fin dag!

2009-05-21 @ 09:53:59
Postat av: Angelica

Så sött :) Vart ska du fota henne?

2009-05-21 @ 13:16:47
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0