:::

Idag har jag shoppat:D har köpt en outfit tills på lördag när jag ska göra stan osäker med mitt mamma gäng ska bli super kul...att umgås utan barn och så,,,, det jag köpte var följade...visar bilder på det jah hittar på nätet...

ja jag hittade det mesta med det går inte att kopiera från gina´s sida...men jag köpte alla fall kjolen jag har tjattat om..sen köpte jag tunikan som är nyheten denna vecka linne tunika den rosa....
en svart tub top med silver pärlor på den är från New Yoker...
Svarta sandlaer från Euro sko...mina andra jag köpte på kappahl gick sönder och der fanns inga mera :-( så det fick bli ett par andra men dom ser typ lika dana ut...2 par thigts från cubus...och lös ögonfransar som jag kanske ska ha på mig på lördag.....

det var min shopping idag och jag är väldigt nöjd att jag hittade så pass mycket som jag gjorde för såå lite pengar...

Imorn ska jag nog bara vara hemma...men man vet aldrig kanske sluar nån annan stans :D

just det ikväll bakade jag 92 st bullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0