:::

Idag ska jag hem till Camilla och bara sitta och njuta på hennes baksida såå skönt..Jenny kommer oxå ut var länge sen vi umgick eller hon var förbi en snabbis igår och sa hej..

Sen ska jag åka och kolla på bebisen ohh det ska bli såå roligt....men fatta vad lite den är...oh vet inte ens om jag vågar hålla den...men men får väl se hur pass pigg den är..
tråkigt att inte Malin kanske kan komma på dopet...men hon skulle kolla om hon kunde få permission några timmar.. ialla fall vara med på själva dopet men kanske
fikan då är det ju inte så lång tid...jah hoppas..

Sen måste vi göra i ordning i scout gårn...duka och så asså helt sjuk vi skulle ha ett litet dop och bjuda våra närmsta bara och familjen men ändå är vi typ 55 st helt sjukt....
Så är det nån som inte blivit bjuden så är det inget illa utan bara att det är såå sjuk mycket folk som det är..

Nae nu ska jag klä på mig och käka lite frulle....och väcka trollet snart då vi kan göra oss klara!!

See Yaa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ingen fara att vi inte får komma på dopet men man brukar ju kanske bjuda tillbaka :P



Så himla söt Tindra va då :D

2009-05-29 @ 20:41:37
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0