:::

fyy vilket väder asså...men på nåt sätt är det mysigt..jsg gillasr regn och åska tycker det är mysigt att sitta ute och höra regnet slå och åska dundra:-) fast idag hade jag planer på promenad men jag får väl ta det senare i eftermiddag...

Liv sov så dåligt i natt och har sån hosta stackars krake man känner sig såå makt lös...blir inte hostan bättre får vi gå till BVC med henne så får dom lyssna så det inte är nåt annat...

Idag vet jag inte vad jag ska göra skulle behöva baka lite men får se om jag orkar....min bantning går sådär...jag kan inte vara utan mat...blir helt knäpp och har ingen ork..så nu ska jag försöka att äta mer nyttigt och träna mer får se om det funkar Love får göra ett tränings program till mig så ska vi se att det kommer funka...

vad gör ni idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0