Ännu en helg över

Då var helgen slut..do, går aldeles för fort...känns som det bara hinner bli fredag så är det söndag...
I fredags var  jag hos min syster och kollade på idol...tyckte det var helt rätt som åkte ut.-) vi käkade spicy hot det var super gott..Vi har gjort lite som en tradition att ses på fredagarna och se idol tillsammans..

I lördags var vi i linköping och hjälpte Daniel Livs gudfar att flytta han och Louise flyttade till en jätte fin lägenhet...den var verkligen super fin,, där kommer dom verkligen trivas tror jag!! Sen på kväll skulle jag ha gått ut men kom inte så långt...vi var hos emilie innan och vid 10 åkte jag hem mådde inte bra!!!

Söndag gjorde vi ingen ting jag sov typ hela dan var helt död...har nog fått influensan så jag var inte kry alls...Malin fyllde år oxå..så vi ska hinna fira henne i veckan

Idag har vi inte gjort så mycket både Liv och jag är snoriga och lite hängiga..så det blir bara att vara hemma och bli friska...Love är borta och jobbar så det är rätt jobbigt att vara själv hela dagarna när man inte är 100 men hoppas det går bra..

Vad hittar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0