duktig

Idag har jag varit väldigt duktig...jag angelica och malin gick till krokek från mig och tog en fika på fiket...väldigt trevligt sen gick vi hem igen...ni dom vet vart jag bor vet vilken mördar backe jag har och sen är verkligen en mördarbacke man är helt död när man kommer upp men det gick kanon...sen har vi inte gjort så mycket bara vart hemma...Liv är snorig och Love är dålig...så vi får se hur detta utvecklas..



På lördag sååå smäller det då ska jag se new moon längtar som fan...för er som inte vet och jag hoppas det inte är nån så är det förtsättningen på Twilight...

  • New Moon lyfter Twilight 





Kommentarer
Postat av: *Em*

Hehe ja men jag har testa det å det det var inte gott:P usch usch. Jorå annars är det bara bra med mej, sj då?

2009-11-19 @ 11:47:16
URL: http://thegirlbehind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0