körkort

Nu har jag skrivit in mig på körskolan känns kanon är så jävla taggad så nu ska jag ha det där jävla körkortet om det är det sista jag gör...kändes i alla fall skit bra på körskolan en döö bra körskol lärare så långt så på måndag smäller det...och tisdag första lektionen då får jag min dom .-)

men hallå vad är det för fel med Idol Erik sjunger om hallå`??? han är ju typ bästa den jag tycker ska åka ut är Mariett trodde hon skulle åka ut men icke.....förlorade en 100 ikväll slog vad men  min syster sambo andra gången så jag har förlorat 200 hur mycket ska jag förlora innan hon åker  ut???

Imorn har Benjamin fotbolls cup ska försöka åka och kolla på mosters favorit och heja som bara den....

Nae nu ska vi se vem som åker ut det måste ju vara Reza..men det var väldigt rörade när hennes mamma hade skickat en hälsning.,



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag fick det i onsdags men jag tänkte börja med det på måndag så då kan vi ju köra på =)

Vad kul med körkort det kommer gå kanon

Kram

2009-11-20 @ 23:05:53
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/
Postat av: Catarina

Jag hejjar på dej. Du kommer klara det galant.

Mitt bästa tips är att hela tiden bara ta det lugnt och att försöka att inte stressa upp sig. Då brukar allt lösa sig.

2009-11-21 @ 10:21:50
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica, mamma till Kewin

Ja, precis :) men vi försöker ju ses så ofta de går :) hade du sökt skolan än? Kram

2009-11-21 @ 11:26:32
URL: http://angelicahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0